Surrounded by love!

♥ ♥ ♥

Jag inser egentligen alldeles förjävla sällan hur lyckligt lottad jag är! Men ibland slår det mig som blixten att: 
Fy farao, vilken jävla tur jag faktiskt har. 
Fy bövelen vilka fantastiska vänner jag har. Nära och kära som ställer upp oavsett. När det krisar. 
Det är fantastiskt! 


Den senaste tiden har som jag skrivit varit... turbulent. På många vis.

Det handlar om så många människor. Vissa tänker jag nämna idag. För just nu är det just De som faktiskt gör att jag hanterar vardagen!

Det handlar om en Liten Terrorist som jag avgudar, och lever för. Som ger mig en anledning att gå upp varje morgon, ta tag i mig själv och orka existera. En älskad vacker liten varelse som gör att jag vill utvecklas, leva och lära. Dela med mig! Den som jag älskar villkorslöst och utan förbehåll. Som jag vet att älskar Mig ... för den jag är! Älskade, älskade lilla Ängel! ♥


Sedan har vi de andra fantastiska människorna som gör mina dagar och mina nätter. Som står ut med mig. Som tröstar, skäller, får mig att skratta och stråla. Som får mig andas lugnt och pirrigt på samma gång. 
Som får mig att förlora nattsömn och dricka för mycket kaffe! Som får mig att känna att jag faktiskt är viktig. 
Som tar mig för vad jag är. Som inte dömer. Som inte lägger en massa krav och måsten på mig. 

Älskade Christine!! ♥
Vackra, fantastiska människa. Tack för alla underbara nätter den sista tiden. För alla skratt, cam stunder och sköna kommentarer.
Tack för all kärlek och all värme!
Jag är glad vi har funnit varandra, jag är glad för våra drömmar och för våra spontana ideér och allt annat galet vi hittar på!
En dag skall vi ligga framför en öppen brasa, dricka vin och äta ost. Det lovar jag!

You and me are made match in heaven honey!



Terry ... Älskade Terry. ♥ På andra sidan atlanten. I landet långt borta. Som får mig hjärta att både stanna och slå lite fortare på samma gång. Han som fjärilarna att para sig och gå amok i hela min kropp. 
Eller som han så fint sade det igår:

"By the way i dont have butterflies..i have bald eagles in there"

Och jag kan inte annat än att säga Tack detsamma Baby till hans andra kommentar samma kväll:

THANK YOU 4 MAKIN MY DAY AND NIGHT, MY ANGEL! ♥ ♥

Ja, ok .. han får mig att förlora all sömn på grund av tidskillnader och annat löjligt. Jag får honom till att förlora sin sömn. Men vi har i alla fall varandra! Och just nu är det magiskt. Helt jävla magiskt
Och jag kan inte vänta tills Skype ringer på kvällarna och jag får se det där fantastiska leendet igen. Att prata oavbrutet tills det är dags för liten att vakna. Timmar som flyger iväg och två människor som knappt hinner hämta andan mellan orden för att vi är så rädda för att tiden skall ta slut. 
Vem behöver sömn när man har en sådan som honom? 

Cliché? Yeah Baby! ;)


Sedan har vi Jimmy. ♥ Den där människan som är lika mycket Mafia Wars tönt som jag! Som gör mina dagar glada med sina söta sms och spontana telefonsamtal. 
Tack för att du ringer och väcker mig på morgonen med din snälla röst och gör att jag får en lugn, trygg och fin start på dagen! 
Det betyder mer än du tror skall du veta!! 
Tack för alla MW gåvor, för alla mysiga msn stunder och för alla dina fina ord! 
(Trots att jag inte alltid riktigt förstår din skånska... och att du mobbas) =D
Tack för att du finns och för att du är du!


NI har gjort de senaste veckorna fantastiska och oförglömliga.
♥ ♥ ♥
Självklart finns det fler som bor i mitt hjärta, som jag aldrig skulle klara mig utan. Som jag skulle dö för. Som är en lika naturlig del av mig som varje kroppsdel är. 
Men just nu får det räcka för idag. Jag skall sova ett par timmar innan Baby kommer hem.
Imorgon skall jag försöka komma iväg till gymmet. 
Det är ett måste! 
Beach 2015 hånar mig redan! 



Tack,tack, tack till alla fantastiska, vackra vänner både irl och ute i den stora nätrymden. 

Ni är mina vingar!

Kommentarer
Postat av: Tezz

Häärligt Elin :)

Blev riktigt varm i kroppen av att läsa detta :)



kraaaaam Tezz

2010-04-29 - 00:49:12
Postat av: Tina / tiamiquilts

Kikar in och läser lite hos dig som vanligt, blir alltid lika glad av att se bilderna på lilla fröken söt

Jag önskar dig all lycka i världen.

kram



med ändrat utseende på min blogg

2010-05-09 - 12:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0