Fucking Awesome I tell you!

Wow!! 
Vi kom iväg! Finally! 
Som jag har väntat och tjatat. Jag trodde seriöst aldrig att det skulle ske.

Men i fredags kom Tant  på den briljanta idéen att det faktiskt finns ett gym inte alls långt som har de viktigaste redskapen och framför allt (och bäst) att det är gratis!! 

Så det började med en rask promenad till dagis för att sedan köra en timme på gymmet efterföljt av en kopp kaffe och en cigg (ja, jag vet) i solen på utsidan! 
Morgonen kunde inte ha startat bättre! 

Nu satsar vi på att detta kommer bli en vana! I love it already!
Nu är det dags att springa till dagis för att sedan ta med Sannalainen och Mois ut i solen för lek och mellanmål! 

Awesome I tell you, Awesome!
Förövrigt skriker jag ikapp till Morbid Angel och pumpar kaffe och njuter av adrenalinet som rusar i kroppen!

Kommentarer
Postat av: Tezz

Goo Elin :) Fan va härligt!

2010-04-19 - 21:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0