naked and stumbling.

Dom här dagarna har varit galet turbulenta på alla möjliga vis. 
Men nu är påsken över och vi har återigen landat hemma. Hemma i tryggheten och rutinerna!
Samtidigt som jag önskar jag kunde stanna längre så är det här det är bäst för mig. Tror jag. 
Eller rättare sagt: Det är här det är lättast!
Mina känslor kastas runt likt stormvindar i Strömstad. Huden tycks ha tappat sitt skydd. 
Där är jag naken och blottad
...And I know that you can see right through me...

Det är skrämmande det där. Jag föredrar den anonymitet jag har i Göteborg. Delvis i alla fall.
Ibland äter även ensamheten på mig! Det kan jag inte förneka. Jag är inte mer än människa.
Kontentan är väl att det var en jävligt lyckad resa. Både för mig och för Lillälsk.
Skogsluften gjorde underverk för både henne och mig! 
Sedan att jag fick träffa min VackerC samt ett par andra människor gjorde den här helgen helt jävla perfekt! 
Lillälsk har lekt med grannbarnen och mormor och blivit bortskämd så till de grader att jag vet inte vad ... 

Jag hade intentioner om att ge henne påskägg med frukt men det gick väl åt pipsvängen skulle jag vilja säga .. För när katten är borta dansar råttorna på bordet.

Med andra ord: När jag åkt till staden för att träffa VackerC hade Liten och Mormor suttit i soffan med benen på bordet och ätit varsitt påskägg. 
Behöver jag berätta om lyckan hos mitt barn?
Jaja... nu är det inga mer festligheter innan hon fyller år i Juli. Hoppas jag. Nu får det vara bra helt enkelt! 
Jävla godis! :)
Nu skall jag ta och lägga på ett kol och kasta mig i duschen innan liten vaknar. 
Sedan blir det att förbereda lunch! 

När lunchen är färdig skall vi nämligen möta upp J och hitta någon lekplats och härja av oss lite.
Det var länge sedan vi träffade honom så det skall bli trevligt med en liten update. 
Är jag snäll kanske jag gör en kanna kaffe och tar med. 
Ja, det får jag nog ta och göra!
På återseende mina vänner! 


Hur har Eran påsk varit? Har ni firat?


Kommentarer
Postat av: Tezz

Hahaha kan verkligen se din mamma och din dotter med benen på bordet och varsitt påskägg i knät:) skrattar

Härlig helg ni haft :) Man behöver den luften ibland!!

kram Tezz

2010-04-05 - 17:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0