9 februari 2010 alá Tisdag!



Inlägget skrevs igår kväll men blogg.se ville inte uppdatera!




 

Humör: All confused and nowhere to hide.

Klädsel: Leggings, t-shirt och ankelstrumpor. All in black baby.

Känsla: Kall, kall och trött. Och ... Kall. Ibland är det lite tomt oxå.

Projekt: skolarbete, teater, och fixande av tvätt och skura golv. 
(Jag var i alla fall på teater och fixade tvätten när jag kom hem!)

Mat: Baconlindad fläskfilé, kokt potatis och lite skirat smör. (Så får det bli när man tror man har alla ingredienser hemma) Gott var det i alla fall!

Besök: Idag har det endast varit mys eftermiddag med Lilla Skrot efter hennes långa dag på dagis! Vi behöver båda varva ner efter tisdagarna helt enkelt. 

Roligaste: Teater Uno´s uppsättning av Karl XII. Utan tvekan! 

Sötaste: Jag blev lite kär i "Hovnarren" i föreställningen men det kanske man inte får säga? I annat fall är det nog fina x som kramades här igår. Det lugnade mitt skenande hjärta lite!

Önskan: Att allt blev som vanligt. Allt allt kunde flyta på. Att livet var lite mindre (jävla) komplicerat.

 

 


 

 

Något annat som är förjävla sött är att den där lilla terroristen jag har har blivit kär i sin mössa! 
Hon skall ha den på sig hela tiden och får hon inte det blir hon vansinnig.
Jag säger bara: Temperamentet älskling, vart kommer det ifrån?! :O

Jag älskar onekligen hennes stil! ;))

Kommentarer
Postat av: C

Ja, veem kan hon ha fått sitt temprament ifrån?^^

Haha..

pussar

2010-02-10 - 15:03:48
URL: http://vinterskugge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0