I´m a survivor!

Återigen så är det faktiskt såhär: Man klarar det man Måste. Just för att man Måste! 
Så enkelt är det faktiskt. 

Självklart gnäller man ibland. Det är oundvikligt. Men det vet jag fler som gör. Så jag tänker inte ha ångest över det. 

Däremot tänker jag mysa lite extra ikväll och tänka att: Fan, Elin. Du är inte helt kass. Du klarar det mesta. 
(with a little help from my friends).

Det känns bra. Jävligt bra!
Både jag och Liten börjar bli bättre. Alldeles ljuvligt. Hon har fått i sig lite vätska och lite pålägg och jag har fått i mig lite .. Nu kan det bara bli bättre helt enkelt. 
(håll alla jävla tummar nu)!
Imorgon satsar vi på strålande sol och pulkaåkning!

Kommentarer
Postat av: Jen

Jag håller tummarna så att jag nästan får kramp! :D

2010-02-13 - 10:29:29
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0