Larz-Kristerz för tusan!




... Det var så allt började ...


Jag ser nu att jag inte alls bloggat om min fantastiska dansbandsdebut med Pax den där första helgen i Februari när jag fyllde år. Skamligt!

Elin vs Larz-Kristerz.

DET VAR SÅ SATANS JÄVLA KUL!

Ni anar inte!

Det blev precis lika galet och otippat som jag trodde det skulle bli. Fast om möjligt värre. I positiv anda dock!
Ok, ok .. musiken är kanske inte fantastisk men jag tycker som så att man skall vara öppen för nya saker och man får alltid lov att ändra åsikt!
Sedan för att inte tala om den alldeles underbara stämningen som rådde på Stenungsbaden den där fantastiska kvällen ... Magiskt!

Inte lika magiskt var väl att söta Pax plötsligt ställde sig och skrev en lapp som hon hivade upp på scenen precis framför den där som skulle föreställa sångare och var klädd i gardiner! (charmigt förvisso, alltså.. misstolka mig rätt) ^^
Och en låt fick jag... för att jag fyllde år. Papaya Coconut. Jag skrattade och skämdes samtidigt som jag onekligen dog lite.
Ingen har någonsin tillägnat mig en ... sådan låt!



Jag misstänker att det såg ut ungefär såhär under låten! ^^

Kvällen i övrigt är svår att beskriva. Det räcker väl kanske med att säga att den var magisk, fantastisk och alldeles, alldeles uuuuunderbar.
Kvällen blev till natt och natten blev till morgon...på Stenungsbaden. Då kom Pax snälla syster och hämtade oss.
Vi var ungefär lika pigga som vi kände oss... Se själv!


Jag slänger istället in lite fler bilder och låter dom tala för sig själva....

Sedan vet jag inte om jag borde säga att vi faktiskt åkte hem, duschade av oss och började om och sedan åkte till Borås och såg dom ännu en kväll. Jag vet inte om jag borde säga det. Det känns som att det är lite stalkervarning över det.

Men det var sjukt trevliga och roliga killar, bruden som sålde saker var grym och vi .. ja, vi ... vi var nog mest galna!

Enjoy the pics!









Tack Bäb för en alldeles jävla galen och fantastisk helg!!
...älskade kaossyster...


Kommentarer
Postat av: Pax

Aaaaw!!! Tack själv bäb! Onekligen en av mitt livs roligaste upplevelser, trots allt! me love you!!!

2010-03-01 - 09:01:47
URL: http://tigermommy.blogg.se/
Postat av: Sara - bli veckans blogg hos mig!

Härliga bilder! :)

2010-03-05 - 21:52:32
URL: http://rizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0