Ta inte min snö!



Jag vet att jag förmodligen kommer bli lynchad för det här inlägget Men:

TA INTE MIN SNÖÖ!!

Jag vill ha kvar snön! Minst en månad till! Och jag gillar inte det här med att det börjar bli så himla ljust ännu!
Jag gillar vinter. Hur mycket som helst om jag skall vara ärlig.
Det är en vacker och så himla mysig årstid.
Jag är faktiskt redo att fira jul nu. Igen. Med ljus och pynt och pyssel.

Varför kan man inte ha december året om? Med bara massa vacker snö, ljus och värme och utelek.
Inget slask, inga plusgrader, inget regn. Även fast regn i all ära kan vara trevligt det med.
Speciellt sommarregn.

Men jag Är ingen sommarmänniska. Jag vet inte om jag någonsin kommer bli det.

Nej, låt min snö ligga kvar! Låt våren vänta åtminstone en månad till. Det vore fint!


Nu tänker jag vägra kolla ut genom fönstret mer och fortsätta städa och dricka mitt kaffe istället!
Det är lika bra det tror jag.

Bedrövligt, Bedrövligt I tell ya!


Vad tycker NI om att vintern försvinner??

Kommentarer
Postat av: ina-bina

Haha, jag tror jag fattar vad du menar :P Dessutom var det ju mycket bättre förr när det bara var EN enda tävling, utan alla dessa förvirrande semifinaler och vad det nu kallas. Jag begriper ingenting, man vet ju knappt vilka som går vidare :S

2010-02-27 - 23:15:09
URL: http://inabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0