Det bästa året?




Jag kan inte låta bli att undra hur det nya året kommer att bli. Jag gissar varje år och oftast har jag fel.
Men det är kanske bra på sätt och vis. Jag är väl inte direkt känd för mitt extremt positiva tänkande! -host-

I år tänker jag dessutom inte ge mig själv några nyårslöften. Dom håller endå aldrig.
Dock så skall jag skriva en lista med önskningar. 20 stycken är det tänkt.
En lista med drömmar och mål.
Både för 2010 och år framåt. Kanske kan det hjälpa en att se lite klarare?


Nyår blev förövrigt inte heller som jag hade tänkt för plötsligt ringde det på porttelefonen och där stog J med en flaska vitt.
Så kvällen slutade med en himla massa levande ljus, vitt vin och kramar på balkongen på tolvslaget.
Det blev helt klart en trevlig kväll trots min aversjon mot nyårsskiten : )

Men Nu vill jag ha rutin och vardag igen. Jag vill ha bussar som går och affärer som är öppna.
Jag vill att folk skall börja jobba igen så dom inte är överallt där Jag är. Tröttsamt!
Och dessutom innebär rutiner att folk faktiskt sitter vid msn på kvällarna och inte är ute och flyger och härjar.
Jag är uttråkad och behöver någon som roar mig lite!

Och vad skall man fördriva den här dagen med då? Allt är ju så jävla stängt överallt!
Skitskitskit!

Jag vill ha cola och ciggaretter! Bums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0