You´r going down baby!




Jag och fisk har ingått ett Vad.
Ett Vad som innebär att ingen av oss får äta godis eller chips, dricka läsk eller alkohol.

Vi hade tänkt att inkludera kaffe och Te dessutom men när väl morgonen kom så insåg vi att vi förmodligen skulle dö om vi inte fick kaffe så vi kompromissade och tillät det i alla fall.

Alltså.. Någon Last måste man väl få ha kvar?

Vinnaren får en jävla massa Ära och ansvaret och glädjen av att tortera förloraren på bästa möjliga vis i en vecka!

Fisk försökte säga att jag endast skulle få äta grönsaker under en hel vecka.
Jag kan garantera att jag hade dött då! På riktigt! Om inte annat hade kroppen dött av chocken som tillkom av all näring!

Så förrutom att jag hatar att förlora och bara av den anledningen är sjukt pepp så ser jag det här som ett gyllene tillfälle att komma igång med projekt:Vikt igen.

Så håll tummarna för mig nu! Jag behöver det!

Min kropp skriker efter Cola så det gör ont i den! Hua!!

Nej, nu blir det sängen.

Imorgon startar det nya förhoppningsvis sundare livet. Igen!

Skam den som ger sig helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Jen

Jag är oavsett överlycklig av att du ens kopplar grönsaker till nyttigheter. Det hade man in te hört från dig för 5 år sedan. :P

Inte mig heller förresten..Ehm!



Lyckospark i arslet till dig darl! :)

2010-01-10 - 14:30:28
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0