Han fångar mina sinnen och äter mina ord....Juli 19, 2010

Grå himmel, kallt och mulet.

Jag njuter.


Jag tycker det är lyxigt att få lov att sitta inne, sörpla kaffe och ligga på golvet och leka med lillskrot.
Jag tycker det är mysigt när det blåser sådär lagom kallt så man huttrar till lite och kan komma in och krypa ner under en varm filt.

Vi har redan varit ute en gång idag. Vi var uppe i lägenheten.
Vi kommer få nya tapeter och jag har nu valt till samtliga rum.
Svårt men otroligt kul att äntligen få det någonlunda som man vill.
Det var verkligen inte en dag för tidigt!

En lägenhet som inte blivit renoverad sedan början av 1970 talet är onekligen inte speciellt fin längre!

För övriga som undrar så spenderar vi denna vecka hos Tant T.
Tant T med familj är på semester och jag och lillskrot passar katt och lägenhet!
Passar perfekt när jag vet att liten är trygg här och det finns både plats att springa på, leksaker och inte en ständig rädsla för att hon skall ha sönder något.

Det är skönt att ha en uteplats att släppa ut den lilla på och framför allt är det skönt med tvättmaskin nu när den lilla terroristen vägrar blöja mer eller mindre ständigt.
Men hur i hela friden får man barnet att inte Gallskrika när man försöker sätta henne på en potta?
Det märks helt klart vem ungen har envisheten efter om man nu får säga så!


Nej, här tänker jag inte sitta. Jag skall väcka den lilla och ta med henne till Los Angered, strosa lite och handla.
Hennes mamma vill ha myskväll.


Förövrigt har helgen och gårdagen mer eller mindre konstant spenderats med en fin som får det att pirra lite extra, som är precis sådär lagom mystisk och ungefär som mig fast endå inte.
Han fångar mina sinnen och äter mina ord. Det är fint. Det skall vara så!
Som han säger... Livet har sina olika stigar och vi får se vart vi hamnar.

Hur spenderar ni era sommardagar?
Har ni sol?
Njuter ni?

//Den Där Elin.

Kommentarer
Postat av: Tezz

Erbjud henne att sitta på toaletten :)

Precis som mamma göööööör ;)

2010-07-24 - 08:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0