Blocket?

Jag har ett stycke barn och ett stycke katt till Salu. Eller Salu? Vad säger jag?
Bortskänkes! På riktigt!


Ungen hällde nyss en kopp kaffe över sig. Kallt förvisso. Och ja, det var jävligt dumt av mig att inte plocka bort den!

På mitt ny tvättade golv för att vara på den säkra sidan.


Kattjäveln spyr i hela hallen. På mitt ny tvättade golv.



Ungen klättrar på bord och allt möjligt annat och kastar ner saker.
Ungen gnäller och skriker. 




Jag gnäller med. Som fan!

Jag är sjukt trött. Och jag har feber. 


Release me?!

Kommentarer
Postat av: TUMADRE

Numera samsover vi oftast, men jag har kvar Antonios spjälsäng för de gånger jag behöver sträcka ut mig och sova själv :-) Har inte kommit till skott med att köpa en barnsäng till Antonio ännu, men Alice fick en när hon var 2½ år.

2010-06-07 - 20:26:08
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: Tina (tiamiquilts)

skicka hit henne ;-)

du kan behöva vila dig frisk oavsett hur mycket du älskar dottern och katten.



Jag har läst ikapp.

KRAM

2010-06-09 - 22:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0