Juni 12, 2010




Fredag kom och gick och lika bra var det.
Fredagsmys med Dotra och en slapparkväll med fötterna i soffan och myskläder med V.
Det behövs inte mer faktiskt.
Trots en tidig kväll och massa sömn under gårdagen så är jag fortfarande hemskt trött och pimplar kaffe samt knarkar musik som en galning! <

Utanför ylar vinden så det skakar i mina fönster och mina gardiner fladdrar. Det är aningens kallt och lederna säger att jag borde ta på mig en tröja till.

Förmiddagen har spenderats med finaste Fisk i Angered. Dricka kaffe, prata om livet och få slappna av lite.
Han gör mig lugn den mannen. Jag är lyckligt lottad som har alla de här vackra människorna i mitt liv!


Förövrigt är mardrömmen tillbaka. Han är tillbaka. Ni som följt med ett tag vet nog vem jag syftar på.
Jag är rädd och jag blöder ångest ur varje por i kroppen.
Varför var han tvungen att komma hit igen? Varför var han tvungen att stå utanför min dörr och vänta som lie mannen väntar på sitt nästa offer?

Det var det där med att att det aldrig tar slut..


Nu skall jag möblera om ångest, städa bort det ledsna och damma bort kärleken.

Snart är det lördagskväll och jag längtar efter ett varmt bad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0