Vattenpölar och en drös med kärlek!



Det är redan mitten av veckan och jag har inte riktigt hunnit med här i bloggen.
Fråga inte vad jag har gjort. Mer än att ha varit sjuk och marathontvättat. För jag minns det faktiskt inte.



Jag minns att det har regnat en del. Ganska mycket.

 
Jag och Liten har haft underbara regnväderspromenader bara hon och jag.
Ätit frukt, hoppat i vattenpölar, plockat blommor och gömt oss bakom stora löv!


Och igår såg vi dessutom den sötaste Ekorren och Sannisen var ifrån sig av lycka!


Det har varit fina eftermiddagar som vi har avslutat med vattenkrig i badkaret och kvällsmat i soffan framför "Vi på Saltkråkan" och "Nils Karlsson Pyssling".


Nu är det dags att avsluta. Klockan har hunnit bli över tolv och som vanligt är det dagis och lite annat pyssel imorgon!


Sov gott älskade vänner!

Kommentarer
Postat av: Tezz

åh underbart det låter :)



fina ni är <3



kraam

2010-06-10 - 11:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0