Larz-Kristerz spelade i Kungälv och vi var där!




Efter fredag kommer lördag...
Jag skall vara ärlig och säga att jag i början inte var sådär sjukt pepp. 
Jag kände mig mest ful, gammal och tråkig med inga rena kläder. 

Hur skall det här gå tänkte jag i mitt sinne...
Men tji fick jag!


Barnvakt och Pax anlände och jag gjorde mig iordning. Efter en hel del omständigheter som försvunna taxibilar och att bli raggad på, på bussen så var vi äntligen i en annan taxi på väg till "Kungälvs Idrottshall" för att återigen se Larz-Kristerz.
Dom goa pojkarna från Dalarna.



Vä framme går vi först lite vilse som sig hör och bör men hittar snabbt till rätt plats. Idrotshallen. Vi möts av ett gäng glada idrottskillar och en idrottshall som ekar tomt och stort förrutom de kanske 15 personerna som stod framför scenen och lyssnade på förbandet "No tjafs"!

Jodå, det kom mer folk utöver kvällen. Tror det landade på en runt 250 pers.
Det var oavsett så oerhört, jävla kul att det faktiskt inte går att beskriva i ord.
Stämningen, magin, skrålandet, dansandet och folket runtomkring!
Det är helt enkelt sådant som måste upplevas och inte läsas om!

Det blev många öl och mycket skrålande och spelningen tog slut alldeles för fort även denna gång!
Dock han vi prata med de trevliga grabbarna både i pausen och efter spelningen.
Och ja, det är onekligen något jag kommer leva länge på!
Oh,yes!

Och tja, kanske blev det ett glas vin för mycket, kanske blev det liiite för mycket dansande .. Kanske skrattade någon lite åt oss?! ;)
Men what the heck .. I had the time of my life!
Att jag sedan vaknade utan röst söndagmorgon tar jag som ett tecken på en bra spelning!

Nu längtar vi till "Lane Loge" och mer "Larz-Kristerz" i Juli!! ;))


Ett speciellt tack till: Pax, Stefan, Peter och Malin som gjorde kvällen oförglömlig! <3

Kommentarer
Postat av: ina-bina

Haha, No tjafs är BÄST! Robban (sångaren) var vår fritidsledare i högstadiet (och hans fru min lärare) :D



Du kanske till och med såg min systers sambos band då också! Jag vet dock inte vad de heter, bara hur de låter och vad bandmedlemmarna heter i förnamn :P

2010-06-06 - 01:21:07
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: Pax

Hoho! Tack själv bäb! Onekligen den bästa kvällen i mitt liv. Jag tror nästan jag var lyckligare där än när jag precis hade fött barn, haha! ;)

2010-06-15 - 00:33:30
URL: http://tigermommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0