20 månader...

För lite mer än 20 månader sedan låg den där lilla vackra varelsen inuti mig och grodde. 
Blip..blop.. getting bigger... 
Plötsligt hade jag världens underbaraste knyte.
Tjoff sade det lixom. Sedan låg hon där på min mage som den mest naturliga saken i världen. Som om hon alltid hade legat där. 
Det var Ment to be som dom säger borta i det där Amerikat! 

...Love at first sight...
Nu är den där lilla gosplutten inte speciellt liten längre. Vi var nämligen på Bvc förra veckan och vaccinerade och tog mått.
Nu är den lilla hela 82 cm lång och väger 12 kg. 

VAD HÄNDE MED MIN BÄBIS??

...Tiden flyger, liten blir stor, och mamma blir gammal.

That´s it for today folks!

Kommentarer
Postat av: Tina (tiamiquilts)

dom blir stora alldeles för fort, eller hur.



ha det gott

kram

2010-04-18 - 18:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0