I´ve been spellbound.

Ännu en helg är över... Den härliga måndagen är här igen och alldeles strax väntar en promenad till dagis.

Gårdagen var fin med massa sol samt Ikea besök! Skall visa er mitt nyförvärv senare! Ih, så fint det kommer bli när det kommer upp på väggen! Tack J och T!

Dagens fantastiska:

LillSkrot har lärt sig ta sig ur sängen... Det är med andra ord dags för en ny säng. En växasäng.
Min lilla, lilla tjej. Vart tar tiden vägen?
Dagens Stress:

Artikeln som inte ens är påbörjad.
Dagens måsten:

pyssel och meck några timmar på Ingången. Dagishämtning, förhoppningsvis en solpromenad för att sedan komma hem och städa och kanske hinna göra klart Hallen som skall målas! 
(Den skall ju enligt mina beräkningar vara klar innan påsk)


Hur ser Eran måndag ut mina vänner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0