Mardrömmar ger behov av miljöombyte?!

... vad gör man om allt består av mardrömmar då... ?


Dagarna flyger förbi den här veckan!

Den sedvanliga dagislämningen vid nio på morgonen, sedan är det bara att bege sig till "Ingången" för att sitta där och klippa och klistra. (ja, bokstavligen talat) i några timmar innan det återigen är dags för att hämta barn, möta vänner, ha playdates med andra barn, fikastunder, kvällsbesök och diverse annat. 

Dessutom har jag ett hem som skall omhändertas. Och en kattskatt.
Jag skulle önska att dygnet hade fler timmar. Det hade varit lyxigt! Nu känns det som att man går på någon jävla fast forward knapp. 
Men nästa vecka då blir det lugnare. Då är det påsk och vi har inte speciellt många måsten. 
Förutom ett obligatoriskt besök hos Mormor. Det skall bli trevligt. 
Jag saknar att andas skog och se något annat en betong. Ibland äter den där betongen upp mig och man känner sig precis lika grå och tung som höghuset man bor i.
Jag behöver miljöombyte nu. Jag och Dotra. Mitt älskade allt. Det kommer bli fint.
Inte nog med det men jag kommer få träffa min älskade VackerC och vi skall leka och jag har längtat så vansinnigt efter henne. Det är något alldeles speciellt med en människa man inte behöver några ord med. 
I´ve got her under my skin.


Det har blivit alldeles för sent igen. Jag skall skynda mig i säng och hoppas att mardrömmarna om döda barn insmetade i fosterslämhinnor inte återkommer. 
Drömmar där jag jag ser alla dessa döda barn ligga i fosterställning på golvet i stora salar.. dagissalar(?) med personal som vill att jag skall hjälpa till att .. stycka dom. Skyffla undan dom.

Förstår ni nu varför jag fruktar nätter? Varför jag är livrädd att sova? 
Drömmarna är lika verkliga som min verklighet. Jag vill inte att det skall vara så.
h j ä l p  m i g?


Dröm sött mina vänner. Imorgon är det en annan dag!

Kommentarer
Postat av: C

<3<3<3

2010-03-19 - 20:21:40
URL: http://vinterskugge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0