Vårdagjämning: Mars 28, 2010



...vissa barn äter godis, mitt äter paprika... ^^



Den här helgen har gått fort. Alldeles för fort. Det är inte ofta, men det sker. Och det är inte Ok. Alls.

Vi har levt Svenssonliv med allt vad innebär. Gemensamma frukostar, middagar och barnvagspromenader.
Vi har varit på lekplatser, druckit massa kaffe och legat sked på nätterna.

Men nog skall det allt bli lite skönt att få ha lägenheten ensam igen. Jag är nog en ensam varg lite sådär. Jag behöver mitt space. 
Man är så invand i rutiner och mönster på något vis och alla vet ju att det är svårt att lära gamla hundar att sitta!




Idag är det söndag och jag misstänker att pojken åker hem imorgon eller på tisdag. Resten av veckan känns stressig. Det skall pillas klart med alla läroböcker som jag pysslar med. (extraknäck), det skall städas, packas och fixas inför Strömstadresan på torsdag.

Äntligen!

Jag kan höra hur havet och skogen ropar på mig nu. Att bara få vara. Andas en stund och få lite miljöombyte.


Men nu blir det att hänga den där tvätten, skura badrummet och laga lunch. 
Hemmet sköter sig inte själv trots att man har besök har jag märkt. 
Sad!


Har ni haft en bra helg mina vänner?

Kommentarer
Postat av: ina-bina

Har skickat ett mejl med lösenordet till dig, trodde att du redan hade det :)



Kram på dig, fina <3

2010-03-29 - 23:15:29
URL: http://inabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0