Lördag.




Dagens känsla
: Liten, folkskygg och rädd.
Dagens bästa: Vänner som trotsar ens osocialitet och drar med en ner till sjön. Tack för att ni orkar!
(Jag vågar verkligen inte åka komunalt idag)
Dagens sämsta: folkskygghet, ångest och bitterhet som fräter.
Dagens låt: The Chair - George Strait
Dagens älsk: Emma - för att du är den syster jag alltid saknat - Jag älskar dig.
Dagens väder: Klarblå kylig vacker hösthimmel.
Dagens sms: Jag läste precis din blogg. Trist att du inte är glad. Synd att du inte svarar i tele när jag ringer. Du kan ju vara dig själv i tele. Är du ledsen, sur eller annat så vill jag prata med den delen av dig oxå. Du är inte ensam förutom när du väljer att vara det. Du kan alltid komma hit, sällskap och mat. Jag vet att jag inte är en man, pappa osv. men jag är minst lika bra. Jag byter glödlampor, hugger ved, slår in spik och ger kärlek till aliens :) Älskar dig syster. Kram

Nu går jag och Sanna och möter Juha och co vid sjön. Jag hoppas tillståndet känns bättre sedan men just nu känns det som att jag bara faller och faller. Och jag varken kan, hinner eller vill falla just nu.
Lillälsk behöver mig och Herr Greger.. Men onekligen skulle jag vilja jag rymma bort i kemikaliedimma och långa suddiga nätter som präglas av folk utan ansikten. Som suddiga konturer i perferin.
Jag orkar verkligen inte just nu.
Blev bjuden till stan idag men jag pallar inte att åka komunalt.. människor skrämmer mig och det känns som att folk pratar om en när man går förbi.
Men snälla som dom är så kommer dom hit istället.. Juha har nog pratat med de andra misstänker jag för jag har då inte sagt ngt.. och jag trodde bara Juha skulle komma.. Men nejdå.. Juha, mirko, sandra, necro. och kanske någon mer.

Well.. dags att göra sig iordning. Jag sitter fortfarande i nattlinne .. som jag gjort sedan jag kom hem igår.
(Ja, jag har orkat duscha och byta nattlinne)

Snälla, låt mig rymma.. bara lite .. för jag faller så fort, så fort just nu.


Kommentarer
Postat av: Jen

Inget liv!?

Tycker det låter som om du redan gör en massa skoj :D



Fjantunge, sluta vara bitter nu!

Vi är många som älskar dig och finns här...

vilket jag hoppas du vet :)

Puss puss puss puss

2008-08-30 - 16:09:26
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: C

Finns här - det vet du!

pussar på vacker

2008-08-31 - 00:40:21
URL: http://vinterskugge.blogg.se/
Postat av: Cikoria

Du skriver så himla bra, du är vacker, din dotter är underbart söt....



undrar om täcket kommit fram till dig?

2008-08-31 - 21:04:58
URL: http://blogg.aftonbladet.se/14814/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0