Söta Ni!




Tack till Alla Er Söta som har kommenterat ang. inlägget:

När man möter sitt ligg på Ica

Jag är båda glad och tacksam för alla fina ord.

Sedan är det klart.. kan jag roa Er med min misär sä finns det såklart ingenting jag hellre gör.. !

Frågan är... Är ni sugna på flera sådana här inlägg?
Smått korkade, pinsamma och efterblivna?
(dock är det ju oftast jag som gör bort mig och inte motparten)

Anyhow.. Skall uppdatera om helgen imorgon.. nu är klockan sådär tokmycket igen och jag måste verkligen sova!

Dröm sött mina fina.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Det är klart att vi vill, mera knasigheter från den sötaste flickan i världen :-)

2008-12-01 - 12:32:37
URL: http://skalbaggeskal.blogg.se/
Postat av: cicci

hehe jag kanske kan glädja med att andra oxå har sina dagar....ex: min mor....

Hon va nere i förrådet o rensade inför jul då hon möter en äldre herre i 80 års åldern. Hon hälsade vänligt o skulle "bara" flytta undan lådorna så farbrorn kunde komma förbi, då hon råkar komma åt mobilen.... (I denna har hon div. nidvisor o annat smått o gott.)

Mobilen drar då igång denna visa .... -jag har en kille......han e snygg.....det e inte du......han har hår på bröstet....du har hår överallt tra lala lala.....

Min kära då högröda mor skyndar febrilt att stänga av mobilen o innan hon hinner yttra sig så har farbrorn pipit iväg.....



hmmmmm pinsamt värre hihi kram

2008-12-01 - 19:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0