Goodnight Sweethearts!



Ville mest titta in och säga Godnatt. Den eviga tröttheten har återigen besegrat mig och tvingar mig att knalla till sängs. Men det är ok. Jag har fått gjort lite idag. Inte så mycket som jag hade hoppats på dock.. men så blir det sällan. Iallafall i min värld! Har ni samma problem?
Man har alla dessa planer och krav och måsten .. Och oavsätt hur man gör så går det inte riktigt ihop.. Man hinner inte/orkar inte/vill inte .. Och så var det plötsligt natt och dags att sova..
Men då tänker jag oftast såhär: Det du har planerat försvinner ingenstans! Disken diskar sig inte själv och golven skurar sig inte själva. Precis lika lite som min hemtenta inte kommer ligga färdig när jag vaknar imorgon.
Så lugn.. Ni Hinner! För allt.. och gärna Mer av det Ni hade tänkt att göra idag kommer finnas kvar att göra imorgon ;)

Jag fick iallafall bäddat rent sängen, vikt lite tvätt, dammsugit lite och satt igång en maskin tvätt. Sådant som egentligen inte tar någon större tid men är så himla tråkigt.
Tittat på film har jag med gjort.. Vad den hette minns jag som vanligt inte.. Men den gick på 3:an och George Clooney var med. Som ensamstående pappa. Hey, give me!

Helgen i Strömstad var underbar som vanligt. Uppdaterar mer om det imorgon. Nu ser jag mest suddigt!
Vet inte riktigt om det är åldern eller tröttheten.. eller en möjlig kombination ;)
Skyller på massa skolarbete idag. Det gör mig trött och onekligen lite småless. Men snart, snart är kursen klar, jag får ett betyg och jag är ett steg närmare högskolan! Det ni!

Och förövrigt är det sex och en halv vecka tills LitenÄlsk skall behaga ploppa ut nu.
Jag är så sjukt förväntansfull, lycklig, skräckslagen och uppe i varv på samma gång. Jag längtar så jag tror jag spricker efter att få se och lära känna den lilla som bor därinne. En helt ny varelse.. En MiniMe helt enkelt. Dom bra delarna av mig hoppas jag iaf ;)
Just nu äter,andas,sover,tänker jag bäbis dygnet runt. Men jag antar att det är helt normalt.. Och är det inte det.. Ja.. So what! Det är det största och lyckligaste i mitt liv så jag tänker njuta av den här tiden!

Ta hand om Er finingar.

Och har någon lust att göra en hemexamination i samhällskunnskap så hör av Er! Prettttttttyyy please with sugar on top? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0