Jag skall berätta en hemlis.

None



Det är dags att färga håret!
Om inte annat få bort den värsta utväxten. Ser alldeles hemskt ut. Mer grå än blond onekligen. Inte snyggt överhuvudtaget faktiskt. Egentligen har jag varken ork eller lust att färga men o andra sidan är det mindre kul att gå runt och se ut som en röv med så :s
Får väl se hur mycket färg som hamnar i och inte utanför håret med. Jag brukar vara en hejjare på det där med att grisa när jag färgar håret. *suck*

Kanske kommer ett par före och efter bilder. Om jag orkar.

Hungrig men har glömt att köpa bröd så det får bli frukost på stan idag. Skall ändå ner och träffa Jen som skulle handla lite inför sin utlandsvistelse. Kanske jag hittar lite saker jag med. Även fast jag verkligen inte borde.
Köpte endel saker igår med. Ett par pyjamasar, ett par byxor och en långärmad dräkt till liten. Han kommer helt klart bli den sötaste babyn ever!! ♥
Sedan blev det en ny stekpanna, lite fina ljus, hårfärg, balsam, sopsäckar och lite annat smått och gott. Just det.. 4 barnfilmer för 20. Gamla dock men det spelar ju ingen roll. Jag gillar inte dom nya! (Och ja, jag vet att det är för min och inte Tarzans skull jag köpte dom)
Alladin, 101 dalmantiner, micke och molle och törnrosa blev det!
Micke och Molle gråter jag så hemskt av så den borde jag nog inte se innan alla hormoner lagt sig.
Nåväl, hade onekligen behövt ngt nytt linne och lite nya underkläder. Får se vad man hittar.

Och bara för Er kära läsare så skall jag berätta en liten hemlis.. för att jag gillar att roa er och för att jag vet att ni tycker om att skratta åt mig .. Och oavsätt om jag bjuder på det eller inte så skrattar ni åt mig ändå så jag bjuder på lite inside information! ;) ....Ang. Underkläder!!...
Som de flesta av er vet så är jag ju ganska stor. Nästan överallt. Vilket betyder att man har en större storlek i tex trosor.
Och det kan jag leva med om det vore så att man var jämnstor! Men när man är stor runt och fram, men har en rumpa som är ickeexisterande så är det inte kul längre!! Trosorna sitter hur bra som helst överallt.. Och så hänger dom halvvägs ner på låren bak för jag har Ingen Jävla Röv att fylla ut dom med. Gah!

Ge mig en större rumpa eller gör mig proportionerlig ffs!!
Ja, det är ett i-landsproblem men ett störande sådant! Jag lovar Er!
Jag minns fortfarande som det var igår den dagen i 9:an då D kommer och säger:
Det är konstigt med dig Elin, du är stor överallt men du har Ingen Röv!
Kan säga att det inte var så illa menat som det lät men fyy! Får man verkligen säga så? Haha!

Nåväl.. vi får se vad det blir av den här dagen. Nu blir det till att färga håret!
Och ja, jag vet att det tvistats om huruvida det är bra eller inte att färga håret när man är gravid men jag har pratat med Bm och hon säger att det inte är ngn fara såvida det inte är ngt man gör hela tiden eller står och sniffar ångor i timtal. Så jag tänker inte oroa mig! Det är faktiskt första gången på ett halvår om inte mer som jag färgar det så.. och dessutom är det bara En förpackning och inte Två som jag borde/brukar ha!

Ha en underbar lördag!

//E

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

haha kul problem du har med trosorna! ;D när jag var gravid blev min rumpa bara större :O men nu är den ickeexisterande igen.



nu ska jag jobba vidare... har en hel del att rensa nu när bokhyllan är nermonterad. grejerna ska ju få plats nånstans också.

2008-05-24 - 15:18:22
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ohhh! Alladin och Micke och Molle är 2 favvos.

Myys! Ang rumpan så tycker iaf jag att den är väldigt vacker ;) Puss

2008-05-25 - 12:18:22
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0