Solsting!




<-- Trött och varm sol-lapande älsk. ♥


Nyss när jag tittade var det 38,7 grader här inne. Skjut mig! Jag känner mig onekligen som Herr greger. Tvärdäckad, ont i huvudet och aningen slö/grinig. Men det kommer bättra sig när det väl blir lite kyligare hoppas jag!

Borde köra igång med städningen men bara faktumet att hänga tvätt tog på mina krafter.. Ja, jag erkänner. Jag är en latmask!!
Men jag har iaf storhandlat. Eller ja, mer eller mindre iaf. Middag för flera dagar. Pytt i panna, kött, räkor och nudlar. Och bakpotatis!
Självklart glömde jag dock det viktigaste: Glass.
Jävla bajs att man skall vara så hemskt senil jämt och ständigt :s

Har förresten hittat en ny dryckesfavorit eftersom kolsyrat knappt funkar att dricka längre p.g.a halsbränna.
MER ... med krusbär. Så ljuvligt god och frisk om än lite söt kanske men..

Äsch.. jag traskar tillbaka till soffan igen.. bok och kattgos.
Skall ladda upp lite magbilder ikväll jag tog innan tänkte jag men just nu är det för varmt och ljust härinne.

Ha en fin söndag och hoppas att ni inte mår för dåligt av tex ... bakfylla och söndagsångest! ... ;)

Och Grattis på Morsdag till alla Er mammor därute!!
(från någon som för första gången mindes att ringa sin mamma och gratta henne) :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0