Slut.. (på svenska och engelska)




Jag vet inte riktigt hur öppen jag vill eller skall vara med vissa ämnen på bloggen.
Som några av Er kanske har tänkt på så nämns inte Sannas pappa.
Detta för att jag dels helst önskade att det var en jungfrufödsel och dels att det är en j*vligt knepig sits.

Idag har jag i alla fall varit på det första besöket på familjerätten.
Träffade en kvinna vid namn Eva X. En trevlig, lite exentrisk kvinna i 40-årsåldern.
Hon såg förmodligen att jag inte kände mig speciellt bra och hon försökte att förklara att man är två om konsekvenser oavsätt hur de blir.. Och jag kunde inte annat än att hålla med.
Dock är jag lessen över hur det har blivit. Missförstå mig rätt. Jag skulle aldrig vilja vara utan Sanna. Hon är det viktigaste i mitt liv, den jag lever för .. och jag är så lycklig över att hon kom till mig.. Hon är helt klart den största välsignelsen... Min räddande ängel..

Men jag hade den här kanske barnsligt löjliga drömmen om Svenssonliv och kärnfamilj. Jag längtade efter volvo, villa, hus och stabilitet.. Det blev inte riktigt så. Jag är lessen över det.

Nu är det mest ångest. Ångest över ekonomi, faderskap och ensamhet. Bitterhet.
Jag är rädd för vilka vändningar saker kommer att ta..

Ingen skall iaf få röra Knyttet.. Hon är min!
Närmar någon sig så hugger jag, det lovar jag!

Jag kommer vara glad när det är över..

....Men jag är rädd att det här är just bara början....



Kommentarer
Postat av: malin och martina

Sprider man sin säd så får man stå för konsenvenserna. 2 Liter coca cola ligger på kylning så det är bara att komma och muntra upp sig:)

2008-10-15 - 07:17:20
URL: http://queenofparanoia.blogg.se/
Postat av: Martina

Malin var alltså inte alls inblandad i min kommentar, hon är inte ens här. Jag skrev fel.

2008-10-15 - 07:18:02
URL: http://queenofparanoia.blogg.se/
Postat av: Josefin

J älskar sin E. Du är så vacker, fantastisk och stark. Tänka sig att du fått en ängel, en ängel som någon inte ser på som du gör. En kärnfamilj är inte allt, trots att det även är mina drömmar. Men ni är ju en familj! du, kisse och bäbis. All kärlek till er! finns på msn, finns på mobilen och finns hos dig trots att jag inte är där på riktigt. Pussar

2008-10-15 - 10:15:54
URL: http://skalbaggeskal.blogg.se/
Postat av: Lina

Ingen kommer någonsin få röra varken liten eller Elin! Då får ni komma och gömma er hos mig (Jag har säkerthetslåskompliceratskit på min dörr HAH)!

2008-10-19 - 10:54:58
URL: http://youngandreckless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0