He is my everyday magic!





- Du är en av dom få människor jag faktiskt respekterar sade han och pussade mig i nacken ...

Och där föll jag som en fura.. Pang, krasch så var det kört igen.
Eller i och för sig så gick det väl aldrig över..
I lite över två år har det varit såhär .. stormigt, turbulent och magiskt! Helt jävla magiskt.

Det har fallit tårar, jag har svurit men jag har älskat. Hårt och intensivt.

Men alltså ... varför är det inte möjligt? Varför kan inte allt bara vara lätt .. för det är ju så rätt.
Så klyschigt att man bara vill kräkas. Egentligen.

Natten och kvällen igår var så sjukt bra. Det var helt fantastiskt.. jag känner mig hög.
Tjack, släng dig i väggen.. Det här går inte ens att jämföra!

Alla hans vackra ord. Hans famn. Hans spontana ömhetsbevis.. Ögonen. De vackraste ögonen jag vet. Ögon som lyser av kärlek och värme.
När såg jag det sist? När var det såhär äkta? Jag minns inte.

Och ja, jag vet att det inte kommer leda någonvart. Men jag sparar minnet av en fantastisk kväll långt in i hjärtat och lever på den. Länge, länge!

Förövrigt... vem springer ut klockan 23 i ösregn för att köpa kinamat för att denna någon "måste" lära en viss tjej att äta med pinnar. Så jävla sött.

Jag skall inte mala mer.. men jag är bara så jävla genomlycklig idag..
Han är my everyday magic. Den där som är så jävla rätt och hela min kropp bara skriker efter mer!


Tack älskade, älskade bäb för att du passade mitt barn. Du är en ängel och jag älskar dig så vansinnigt mycket!
Systern jag aldrig haft!
Jag önskar jag kunde hjälpa dig som du hjälpt mig upp igenom alla år.
Utan dig är jag inget!
Tack för att du finns och för att du står ut med mig.. på gott och ont!

...You are my sister...


Snart kommer Robbin, jag skall fortsätta le fånigt och försöka övertala bäb att komma tillbaka ikväll.


Magimagimagi.


Ja Lina.. jag ÄR en fjomp.. jag bjuder på det ;)

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag förstår bara varför det inte skulle fungera!?

2009-07-08 - 11:27:30
URL: http://twoeyesonesoul.blogspot.com
Postat av: Marie

Du är aldrig en fjomp. kram

2009-07-09 - 00:24:29
URL: http://marieelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0