Gå med mig 2010?




Kära 2010.


Det var det här med att jag har slutat att längta framåt. Jag ser mig oftast tillbaka. Jag har fastat i det som var.
Jag andas gamla minnen och letar redan upptrampade fotspår. Där jag redan gått. Där jag känner mig trygg.

Men om jag skapar nya mål 2010. Går du med mig då?
Som en hjälp att blicka framåt? Att ta mig ur de där nedtrampade fotspåren?


Mina mål för ditt år 2010 är:

  • Jag skall börja uppskatta nuet. Att glädjas mer åt de små stunderna. Inte fokusera på allt som inte går som jag vill. Eller det som varit. Eller det som kunde blivit. Nuet. Det är nuet som gäller!

  • Jag skall skaffa mig ett jobb!
  • Jag skall göra klart den jävla Hallen! Innan påsk! Jag lovar 2010!
  • Sovrummet och eller Liten´s rum skall även det målas och rustas.
  • Det skall pluggas klart.
  • Jag skall vinna Vadet jag och Fisk har!
  • Det skall gå´s ner i vikt och ätas mer nyttig mat. Det skall ätas oftare mat och den där jävla Colan skall försvinna ur mitt liv! Förhoppningsvis för gott!
  • Jag skall bli mer ekonmisk med bakande och lagande av matlådor. Det föll bort nu de sista månaderna av olika omständigheter.
  • Jag skall börja sjunga mer. I ensamhet och för Sannisen. Det skapar positiv energi.
  • Skrivandet. Terapin. Orden. Snälla återvänd till mig! Snälla!



Kommentarer
Postat av: Tezz

Bra lista där :)

2010-01-06 - 19:40:11
Postat av: Sandra

Hoppas du får styrkan och motivationen att uppfylla dessa mål,

jag vill även passa på att tacka för dina ord hos mig.

Blev oerhört glad över din kommentar.

Tack.. :)

2010-01-06 - 20:53:03
URL: http://sandorama.blogg.se/
Postat av: martina

Det låter som bra mål, jag gillar extra mycket mål 1, något som jag också måste förbättra. Sedan gillar jag de andra också för att jag vet att du kommer att må bättre av dem. Jag ska också fixa min lägenhet, för det vet jag att JAG kommer att må bra av :)



Kram på dig!

2010-01-06 - 23:05:05
URL: http://www.twoeyesonesoul.blogspot.com
Postat av: Jen

Det var då en redig lista! :)

Att sjunga är ju kanon...det görs det ofta i detta hem.

Mer eller mindre positivt för andras öron dock. ;)



Åter igen, lycka till!

2010-01-10 - 14:33:55
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0