Effektivitet!



<-- Herr Greger och älsklingspåsen...Han har vaktat på den i tre dagar nu och skall gärna ligga på/bredvid den : )




Ja, jag är ett fan av listor. Jag erkänner. Jag får mer gjort då. Att kunna bocka av saker.. Att se hur det faktiskt minskar..
Även fast man ser skillnad i lägenheten. Jag skyller på livet jag levde innan. Så hemskt ostrukturerat.
Jag hade tänkt att skriva om det idag.. Det gamla vs det nya men jag mår för illa. *suck*
Jag skyller på en bökande liten bäbis därinne som har sig .. Lilla skrutten!

Har i alla fall fått städat en hel del idag.. börjat torka/damma/städa ur skåp.. Det tar sig.. även fast det är kvar saker såklart. En hel faktiskt.. Men nu ser man iaf ett slut på det!
Fick iaf torkat längst upp på allting.. Pretty scary måste jag säga.. Att klättra på stolar just nu känns inte som ngn höjdare. Men det är klart, det måste bli gjort .. och det känns töntigt att ringa hit någon för att damma.. lite som att utnyttja vänskapen :)
Och nu är alla nallar tvättade och utgör ingen hälsofara för Liten när han kommer! Och imorgon tänkte jag tvätta alla hans kläder så dom är fina och rena när han kommer...
Man vet ju aldrig vem som pillat på dom när dom hängt i affären! Hu!!

Har dessutom bakat muffins idag. Fick ett litet ryck på kvällen. Blev sötsugen. Jag som inte ens äter kakor och bullar egentligen. Men jag och Herr Greger delade på en muffins och sedan var det bra med den saken.
Resten blir till att frysa in och ha om det kanske kommer besök ngn gång. Bra att ha!

Hur kan klockan gå så fort på natten förresten? Den gör ju aldrig det på dagen?
Nu blir det i alla fall dusch, vika/hänga tvätt och lägga sig i en renbäddad säng. Skönt!
Det är inte ofta jag är effektiv.. men när jag väl är det känns det väldigt skönt onekligen!

Förresten så har jag haft över 30 unika läsare och ungefär 80 sidvisningar idag!
Rekord!! :)
Och många fina kommentarer dessutom! Tack söta ni! Dom är väldigt uppskattade!

Dröm vackert!

//EC

Kommentarer
Postat av: Anonym

Listor och jag har aldrig gått hand i hand. haha. Men jag kan tro att de är bra :)



Btw vilken härlig stor mage, jag tror tjej!! Kram

2008-06-26 - 09:57:39
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Åh, grattis tillbabyn förresten :D När är det BF?



Kram

2008-06-26 - 10:03:43
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Gud vad mysigt med en bebis, och h*n kommer nog vara så underbart söt att det knappt finns ord till! Åh, det är ju snart! :D



Ha en underbar dag och kram :)

2008-06-26 - 10:21:14
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0